http://www.liberalapartiet.se

11 januari 2006

Liberala partiets första intervju

Ambjörn Hedblom på Ori's har nyligen intervjuat vår mediakontakt Andreas Agorander.

Vår första, men förhoppningsvis inte sista, intervju =)

:

Blogger Flavian said...

Hej!

Jag försökte logga in på liberal debatt, men då jag registrerade mig en gång för länge sedan och därefter glömt lösenordet gick det inte så bra.

Jag vill gärna engagera mig för ert parti och åtar mig till och med att skriva ett förslag till ett detaljerat partiprogram helt baserat på klassisk anti-anarkistisk liberalism.

Nu har jag dessvärre ingen tid för sådant arbete, men till sommaren tror jag mig kunna ha det.

Skicka gärna mer utförlig information angående hur jag kommer med i diskussionen och gärna också information om eventuella träffar med likasinnade i Göteborg.

Jag hoppas att ni har förståelse för att jag är religiös och altruist. Däremot avvisar jag inte objektivismen blankt och tycker nästan exakt som Ayn Rand i alla politisk frågor.

hälsningar

Flavian

14 januari, 2006 11:25  
Blogger Alkanen said...

Hej igen!

Om du berättar för mig vad du hade för användarnamn så kan jag be en moderator att ta bort det så att du kan skapa ett nytt konto.

Som jag sa i telefon så spelar din privatmoral ingen roll för partiet, givet att du inte bryter mot lagen. Det enda som är viktigt där är din politiska övertygelse.

14 januari, 2006 14:40  
Blogger Flavian said...

Jag vet inte vad jag hade för användarnamn.

För övrigt min emailadress är:

amvrosij@home.se

hälsn.

Flavian

14 januari, 2006 17:06  

Skicka en kommentar

<< Home