http://www.liberalapartiet.se

06 januari 2007

Mer om Wild n' Fresh

Var till salladsbaren igen idag eftersom en kompis sagt att det skulle vara öppet, men tydligen var hela saluhallen död såhär på trettondagen. Mycket elakt...

Hursomhelst så fick jag därmed ingen möjlighet att prata med Sofia som jag hade planerat.

Därför söker jag nu er läsares hjälp med ett litet problem. Är det någon av er som har någon kontaktinformation till hennes pojkvän? Det är ju han som har hand om salladsbarens ekonomi, och jag skulle behöva ställa ett par frågor till honom, men har ingen jävla aning om hur jag ska hitta människan.

Hjälp!

(givetvis bör ni inte posta telefonnummer eller email-adresser direkt här på bloggen, bättre isåfall att ni mailar mig på "daniel (dot) lindsath (at) liberalapartiet (dot) se" så är det jag som får lida av eventuell spam, och inte en oskyldig stackare)

:

Blogger Alkanen said...

Japp.

Kul för de anställda, men egentligen helt ovidkommande i sakfrågan. Iofs användbart när man diskuterar med sossar som aldrig hört talas om ordet "valfrihet" förstås.

20 januari, 2007 23:47  

Skicka en kommentar

<< Home