http://www.liberalapartiet.se

24 februari 2009

Psykadeliskt

Lekte lite med Perlin-brus i somras. Kanske slänger upp lite programmeringsrelaterade inlägg framöver om jag känner att jag har tid, bland annat en beskrivning av hur skapandet av såna här bilder går till.

Lek med färger:


Något lite mer tilltalande:


Ett försök att simulera en lätt molning sommardag:

Etiketter: , ,

:

Anonymous Anonym said...

Snyggt!

25 februari, 2009 00:33  
Blogger Alkanen said...

Tackar =)

25 februari, 2009 06:03  
Anonymous Anonym said...

Skulle du inte kunna lägga upp filmerna från det där första majtåget 2006 igen? Missade det då.

20 mars, 2009 10:07  
Blogger Alkanen said...

Jag är faktiskt inte säker på om jag har dem kvar. De låg på min server som gick och dog i höstas.

När jag får tid och råd att slänga ihop en ny server så ska jag försöka få tag på dem och lägga upp igen.

Påminn gärna framöver, mitt minne är ganska trasigt.

20 mars, 2009 17:45  

Skicka en kommentar

<< Home