http://www.liberalapartiet.se

29 april 2006

Liberal Debatt-klon?

När jag kollade igenom min besöksstatistik förut och kollade var jag fått trafik igenom så hittade jag en googlesökning där även denna sida fanns med:
http://p3.forumforfree.com/-vp397-norrland.html

Det är en partiell kopia av en liberaldebatt-tråd fast med namnen delvis utbytta (ibland mot varandra) och med helt nya inlägg av vissa signaturer.

Mycket konstig sida det där, har lite svårt att förstå syftet. Jag vet inte om jag ska känna mig stolt över att någon har ansett det värt besväret att sno vår konversation och våra namn, eller om jag ska vara sur över att nån snor text från oss och bråkar runt med namnen så det ser ut som att vi säger saker som någon annan har sagt.

Den ovan länkade tråden är inte den enda som är kopierad från Liberal Debatt och sedan modifierad, nån har verkligen ansträngt sig, men för vad?

:

Blogger Joacim Persson said...

Ja det var ju underligt. Du kanske uppmärksamma de på saken som driver det forum dit inläggen plagierats?

30 april, 2006 15:22  
Blogger Alkanen said...

Det är antagligen ägaren som har gjort det själv, för att få det att se ut som om folk faktiskt är där och skriver.

Han/hon har varit inne på LD och gjort reklam för sitt forum.

30 april, 2006 15:36  

Skicka en kommentar

<< Home