http://www.liberalapartiet.se

24 juni 2009

Dumhet

Nyligen på en DC-hub:
<[100Mbit][BB2]Zarba> Varför ska jag ta lärdom av det du har att säga. Du sitter bakom en datorskärm och känner inte mig och jag känner inte dig.


Jag blir så trött... Varför inte försöka få kunskap varhelst den erbjuds?

:

Blogger Strindberg said...

Han spelar bara svåråtkomlig.

27 juni, 2009 14:04  
Blogger En retsticka said...

detta är bara ett svar på ett inlägg på min urgamla blogg som ska släckas ner snart! haha,

spelar du fortfarande i Hammarö musikkår? Jag har ju varit med där för länge sen och spelade Tuba. Jag har lagt det på hyllan men du kanske var med då vi åkte till Italien??

23 september, 2009 01:07  
Blogger Alkanen said...

Nej, jag slutade för flera år sen, men jag spelade tuba när vi åkte till Italien =)

23 september, 2009 06:43  

Skicka en kommentar

<< Home