http://www.liberalapartiet.se

30 november 2006

If I were a rich man...

Har precis fått min första utbetalning från Google Adsense. Tack allihop! =)

:

Blogger Robin Enhorn said...

Hur mycket fick du då?

30 november, 2006 22:02  
Blogger Alkanen said...

Tillräckligt mycket för att nästan bekosta fem böcker om filosofi och ekonomi. Liten julklapp från bloggen till mig =)

Det var inga mängder, men helt klart ett trevligt tillskott i den inte allt för feta studentkassan.

30 november, 2006 22:57  
Blogger Robin Enhorn said...

Nice :-)

BTW. Av någon anledning så märker inte webläsaren av att det skall vara UTF-8 som tecken kodning, utan jag får välja det själv. :-/
Kan inte dra till minnes att det varit så förut, några nya förändringar?

01 december, 2006 00:39  
Anonymous Anonym said...

Självklart kommer inte den inkomsten deklareras. Liberaler gör ju som dom vill!

01 december, 2006 14:51  
Blogger Alkanen said...

robin, är det bara här på min sida det blir så? Jag har inte ändrat något som har med sånt att göra.


ama-gi, klart jag har skatteverket som snabbval. Varje gång jag hittar en pantburk ringer jag in och berättar det för dem.

anonyme fegis, ha åtminstone anständigheten att använda ett pseudonym när du kommer och sprider skit.

01 december, 2006 20:24  
Blogger Alkanen said...

Har kikat lite på det där med skatter, och det går som hobbyverksamhet så jag kan håva in några tusen per år utan problem iaf =)

Red, utbetalning sker först vid $100, sen kan du räkna själv. Har ingen lust att berätta för mycket, det finns säkert nån som kan lyckas göra nånting elakt om de känner till detaljer.

04 december, 2006 21:34  

Skicka en kommentar

<< Home