http://www.liberalapartiet.se

27 januari 2007

Liberala partiets årsmöte

Idag hade KLP årets första styrelsemöte. Eftersom jag själv är mitt uppe i en flytt så fegade jag ur och stannade hemma, men jag har precis fått en liten uppdatering från de andra.

Årsmötet är bokat till lördagen den 24 mars. Det kommer i vanlig ordning hållas i Stockholm, men lokal är inte bestämt än.

När lite mer information finns tillgänglig kommer partihemsidan givetvis uppdateras också, och jag berättar om det här.

:

Blogger Ama-gi said...

jag trodde "vi" hade bestämt oss för Göteborg :)

sedan suger SJ kommer ju inte hem fören dagen efter, ville ha ett trevligt tåg vid 02-03 på natten. På lördagen går sista tåget 18:15

28 januari, 2007 12:37  
Blogger Anders aka SwedeBear said...

24:e mars borde kunna passa mig tror jag....iaf som det ser ut nu

29 januari, 2007 09:05  

Skicka en kommentar

Links to this post:

Skapa en länk

<< Home