http://www.liberalapartiet.se

15 maj 2006

Moderaterna buggade

När jag kollade igenom Johan Norbergs blogg hittade jag en länk till Katrine Kielos underbara kåseri om nymoderaternas möte.

Anders E. Borg, Urban Bäckström, Johan Norberg och Fredrik Reinfeldt drivs med på ett synnerligen intelligent och roligt sätt. Och, som någon skrev i kommentarerna, trots att Katrine uppenbart driver och ironiserar i alla Norbergs kommentarer, så kan man inte låta bli att hålla med nästan allt han tillskrivs.

Sjukt rolig text hursomhelst, skrattade högt flera gånger.

:

Anonymous Anonym said...

Även om det kanske inte har något med politik eller debatten här i allmänhet att göra så har detta en sak gemensamt med det du skrev:
Det är SJUKT ROLIGT.
Britter, och speciellt BBC, i ett nötskal:

Discussion
Main Topic

EXT-Ola Andersson/CON/SE/UIQ
idag 11:59

Subject:

De kan bli lite tokigt ibland

Category:
Entertainment

De kan bli lite tokigt ibland, som för denna taxichauffören. Kolla på klippet som finns mitt på sidan efter ni läst igenom artikeln.

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=386136&in_page_id=1770&in_a_source=&ct=5

Follow-up och kommentarer av "the REAL Guy Kewney"
http://www.newswireless.net/index.cfm/article/2697

:)

15 maj, 2006 15:31  
Anonymous Anonym said...

Sabla notes-klient.
Alkis, redigerar du bort första delen av inlägget där som hade med adress och grejer?

15 maj, 2006 15:32  
Blogger Alkanen said...

Har tyvärr ingen möjlighet att redigera dina kommentarer tror jag.

Har för mig att jag hade kod så man kunde ändra sin template till att stödja det, men jag hittar det tyvärr inte =/

15 maj, 2006 15:38  
Anonymous Anonym said...

Mmm, ok. Dumma Lotus Notes, man högerklickar på en länk och väljer "copy link" så kopierar den hela inlägget, inte bara URL:en till clipboard. *sucka*

15 maj, 2006 16:12  
Anonymous Anonym said...

Texten om buggade moderater var nog det barnsligaste jag läst på länge. Väldigt dålig humor.

23 maj, 2006 20:19  

Skicka en kommentar

<< Home