http://www.liberalapartiet.se

09 april 2006

Tra(f)fi(c)k

Jaja, skämtet i titelt haltar lite, jag vet =)

Jag tror jag har luskat ut hur man ska få trafik nu iaf... Man ska skriva om horor och länka från SvD debatt och LiberalDebatt =)

Jag är glad att berätta att jag de senaste tre dagarna har slagit åtskilliga rekord i trafik.

I fredags slog jag mitt gamla rekord i flest antal träffar med råge, och samtidigt slog jag rekordet i unika besökare (som för övrigt var fler än mitt gamla rekord i totalt antal träffar på en dag). I lördags hade jag mindre besök totalt sett, men slog istället rekord i antal återkommande besökare. Slutligen då idag, the day of days, slogs alla rekord igen, något enormt. Jag fick idag nästan lika många unika besökare som jag fick träffar totalt under fredag och lördag. Mycket trevligt =)

För eventuella nördar i läsarkretsen bifogar jag givetvis en graf att titta på:

det verkar krångla lite för dig, klicka så bör du få se grafen

Det ser riktigt illa ut veckan innan jag började skriva om sex, men det beror delvis på att jag inte skrev nånting alls under den tiden.

Det var allt för idag. Hoppas att några av er fortsätter läsa här av och till, och inte bara kom hit på grund av min lilla reklamräd på SvD.

:

Blogger Alkanen said...

Där *pekar*

Den ligger min server och din dator eller uppkoppling är ju, som vi redan vet, felkonfigurerad så du inte kan se saker som inte ligger på port 80.

Kanske lägger upp det på min passagensida istället, men jag vet inte vad dom tycker om att man länkar till bilder som ligger där.

10 april, 2006 16:17  
Blogger Alkanen said...

Slängde upp bilden på min passagen-sida och la till en länk och alternativ-text. Nu fan borde det funka hjälpligt för alla iaf =)

10 april, 2006 17:51  
Anonymous Anonym said...

Har nagon skrivit om varför det är lagligt med prostitution i Tyskland? Eller är det bara den vanliga skiten om att prostitution är daligt och borde förbjudas bara pa de grunderna?

11 april, 2006 15:01  
Blogger Alkanen said...

Har för mig att det är lagligt för att förbättra villkoren för de prostituerade, och för att lättare komma åt trafficking. Vet inte om det är sant, men jag har läst det nånstans iaf.

Vänsterfeministernas inlägg i debatten går mest ut på att alla prostituerade är traumatiserade offer som blev våldtagna som barn, och därför måste sexköp förbjudas nu, på en gång, helst med dödsstraff för förbrytare.

11 april, 2006 15:19  

Skicka en kommentar

<< Home