http://www.liberalapartiet.se

30 maj 2006

Önskelista

Förvisso fyllde jag år för lite drygt en vecka sen, men bättre sent än aldrig, inte sant? =)

  1. En bärbar dator
  2. En riktig lägenhet
  3. En diskmaskin
  4. Ett eget gym och en personlig tränare
  5. Ett arbetsrum
  6. En bil med AC och vettig ljudanläggning
  7. En flickvän
  8. En egen tvättmaskin
  9. Hemmabioanläggning
  10. Ett intressant och utmanande arbete där jag tjänar så pass bra att jag kan köpa allt på önskelistan. Var jag ska köpa flickvännen är dock något oklart. Jag har hittat några snygga på Nelly som jag skulle vilja ha, men det är tydligen bara kläderna som går att beställa. Jag tror inte att Nelly levererar flickvänner till Göteborg, och frakten skulle nog bli ganska dyr. Target har också en hel del kvinnor, men man ser tyvärr inte huvudet på dem. Och huruvida de är till salu och går att reklamera framgår inte av köpevillkoren. Det skulle bli som att köpa grisen i säcken. Även Style har en hel del vackra flickor som ser trevliga ut, men de har ingen webbshop över huvud taget på Style, det finns bara bilder på flickorna. Annars finns det några snygga tjejer här och här också, men det är samma sak på LaRedoute. Det är bara de förbannade kläderna som går att beställa. Vem i helvete är intresserad av kläderna?

:

Blogger Joacim Persson said...

Är det i fallande prioritet? =)

31 maj, 2006 10:54  
Blogger Wille said...

Om du ändå ska önska dig saker, varför inte TVÅ bisexuella flickvänner?

31 maj, 2006 11:37  
Blogger Wille said...

Jag tror inte att Nelly levererar flickvänner till Göteborg
Vill du ha flickvänner hemleverarade kan jag f ö rekommendera en sökning på Google på "russian mailorder bride". Du får säkert många träffar. :D

31 maj, 2006 17:06  
Anonymous Anonym said...

Ett arbetsrum skulle jag också vilja ha, särskilt när jag numer bojkottar mitt kontor.

Ett gym skulle inte heller sitta fel, men den där lägenheten skulle jag vilja byta ut mot ett hus på landet. Vi var till Lemland igår och det var mycket fint, så huset kan vara där.

Fyllde själv år för två veckor sedan. Det enda på listan jag fick var bil. AC har den, men ljudanläggningen är skit.

Grattis i efterskott alkisen! :)

01 juni, 2006 09:10  
Blogger Alkanen said...

Jag är lite besviken. Inga arga kommentarer om att jag är en äcklig mansgris? Antingen är hyckleriet kring män/kvinnor mycket mindre än jag tror, eller så har inte en enda feminist läst min blogg. Gissar på det senare.

Hursomhelst så är önskelistan ärligt snodd från Karolina Lassbo (länk i menyn här intill), och sedan modifierad för att passa min personlighet lite bättre, allt som ett experiment.

Jag har med flit undvikit att svara här i hopp om att det skulle komma några riktigt elaka kommentarer, but to no avail =/

02 juni, 2006 22:41  
Blogger Alkanen said...

Nej Joacim, inte nödvändigtvis =) Jag tog mest Karolinas lista i den ordning hon skrivit och modifierade lite saker här och där.


Wille, jag vet inte om jag är så sugen på postorderflickor alltså, trots önskelistan så är det inte riktigt min grej =) Men jag måste erkänna att flera a modellerna på Nelly är grymt snygga.

Angående två bisexuella flickvänner... Jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det. Har så dåligt självförtroende att jag mest tror att jag skulle bli avundsjuk på dem =)


Tackar Butjo =) Fick du en bil!? Bortskämde ålänning! *flinar* Grattis själv.

02 juni, 2006 22:44  

Skicka en kommentar

<< Home