http://www.liberalapartiet.se

18 juni 2006

Statcounter

Nån som vet om statcounter krånglar idag? Enligt min räknare har jag bara haft två besökare idag, men det stämmer inte. Ser ruskigt illa ut i statistiken också =)

:

Anonymous Anonym said...

En jämförelse mellan Statcounter (som visar ett par dussin besökare) och alternativt statistikverktyg (som visar mångdubbelt fler) säger att så nog är fallet, ja.

//JJ

18 juni, 2006 22:43  
Blogger Alkanen said...

Okay, tack.

Vad använder du mer än statcounter? Kanske vore idé att köra dubbelt här med.

18 juni, 2006 22:46  
Anonymous Anonym said...

extremetracking.com är rätt bra för att vara ett gratis statistikverktyg, tycker jag. Om inte annat så kompletterar den och Statcounter varandra helt okej.

//JJ

18 juni, 2006 23:19  
Anonymous Anonym said...

Vad det gäller Bangkok, så brukar det väl om jag inte minns helt fel dock klargöras att personen sitter i Göteborg genom "Student network in Gothenburg" eller vad det står nu igen. Jag har sett folk från Katrineholm ha Bagdad som hemstad enligt statistiken. Et cetera.

//JJ

18 juni, 2006 23:22  
Blogger Alkanen said...

Tack Johan

19 juni, 2006 19:08  
Blogger Fredrik Persson said...

Statcounter? Prova Google Analytics istället.

20 juni, 2006 10:13  

Skicka en kommentar

<< Home