http://www.liberalapartiet.se

01 september 2006

Valsedlarna har ankommit Göteborg

Nu har jag fem stora buntar med valsedlar på bordet i vardagsrummet!

Börjar bli dags att försöka samordna möte för att dela ut till folk som vill ha några buntar. Vore trevligt om man kunde försöka ta alla på en gång, så ni får gärna lämna kommentarer här om när ni kan/har lust så får vi försöka samordna lite.

:

Blogger Alkanen said...

Jag och Daniel kommer gå runt till förtidsröstningsplatser imorgon och dela ut valsedlar. Vill ni hänga med, eller bara få en egen bunt redan imorgon, så hör av er till "daniel (dot) lindsath (at) liberalapartiet (dot) se" snarast.

02 september, 2006 14:04  
Blogger Alkanen said...

Seminariet var väl 12-16 eller nån sån jobbig tid? Har för mig det var mingel eller nåt sånt på kvällen bara.

Hade gärna gått på seminariet, men jag jobbar då, och mingel vet jag inte om jag är så intresserad av.

04 september, 2006 07:40  

Skicka en kommentar

<< Home