http://www.liberalapartiet.se

08 augusti 2006

Var god dröj

Min dator dog inatt, så nu kommer det bli ännu sämre med uppdateringarna på bloggen =/

Med lite tur kommer det en fläktadapter imorgon så jag kan fixa till kylningen som bråkar, och med mycket tur så är inte processorn eller moderkortet trasigt.

:

Anonymous Anonym said...

Haha, PC... ;-)

08 augusti, 2006 13:15  
Anonymous Anonym said...

skaffa laptop

08 augusti, 2006 21:35  
Anonymous Anonym said...

http://www.skip.informatik.gu.se/~degis/pics/getamac.jpg

lol!

/Brandman

08 augusti, 2006 22:11  
Blogger Alkanen said...

Uh-huh, för crapintosh har magiska fläktar som äter upp damm och skiter ut smörjmedel?

Rommedahl, så fort du ger mig pengar till en så ska jag beställa den. Jag lovar.

09 augusti, 2006 10:42  
Blogger Magnus Persson said...

Magiska fläktar? Inte i min iBook vad jag vet i alla fall. Det är en helt vanlig fläkt, precis likadan som i din PC. Fast det är klart, jag hör den bara någon gång varannan månad eller så, eftersom den klarar sig med passiv kylning förutom om man drar igång spel, typ...

09 augusti, 2006 15:57  
Blogger Alkanen said...

Såpass? Att motorolan i en Mac är en tekniskt sett bättre lösning än intel-kompatibla saker tänker jag inte säga något emot. Intelarkitekturen är ren skit, och det var en jävla miss att låta dem vinna IBM-tävlingen.

För övrigt vill jag nämna att min processor brukar ligga på runt 40 grader när processorfläkten surrar på på den slöaste hastigheten. Däremot gick det inge bra när den stannade helt i några timmar. =/

09 augusti, 2006 16:33  

Skicka en kommentar

<< Home