http://www.liberalapartiet.se

18 juli 2006

Polispådrag i Gamlestaden

Som tveklöst första källa kan jag rapportera att ett flertal polisbilar och skåpbilar från Skandia bevakning mötte upp utanför Konsum i Gamlestaden, Göteborg, och efter lite hektiskt diskuterande bröt mot varenda trafikregel jag kan komma på, och i ilfart med sirener och blåljus gav sig av mot centrum.

Undrar vad fan som hänt... Tänk om Konsum haft inbrott. Tur att jag köpte morgondagens frukost för några timmar sen.

:

Blogger Alkanen said...

En Skandia-bil och tre (tror jag) väktare står kvar och blockerar infarten till parkeringen till Konsum.

Brunetten ser, iaf på avstånd, väldigt attraktiv ut =)

18 juli, 2006 22:21  
Blogger Alkanen said...

Nu är det blåljus mot Angered/Bergsjön/Kviberg som gäller istället.

Fan så man får gå ner till spårvagnshållplatsen bara för att hämta sig en Metro imorgon tror jag.

18 juli, 2006 22:37  

Skicka en kommentar

<< Home