http://www.liberalapartiet.se

08 maj 2007

Ny tröja

Såhär efter demonstrationerna i Göteborg har vi lagt upp en ny tröja på partiets webshop. Givetvis är det banderollen som hängde på balkongen på Vasagatan som har fått stå modell:


Direktlänk

Etiketter: ,

:

Blogger Marcus said...

Sweet! funderar helt klart på att köpa en sån, jag kan bara tänka mig hur många den kommer provocera om jag bär den på Universitetet.

Tjänar ni något på om jag tjackar den via nätet? (det föredrar jag nämligen, då jag vill ge er lite stöd ;-)

15 maj, 2007 02:54  
Blogger Alkanen said...

Kul att du gillar den =)

Ja, ett par tior eller nåt i den stilen hamnar i partikassan när folk köper grejer av oss.

Vilket universitet förresten?

15 maj, 2007 06:33  
Blogger Marcus said...

Stockholms Universitet.

15 maj, 2007 13:20  
Blogger Marcus said...

Sådärå, nu var två T-shirts beställda och betalade. :-)

19 maj, 2007 02:46  
Blogger Alkanen said...

Whee!!!

Glöm inte att komma hit och berätta om du blev överfallen på skolan =)

19 maj, 2007 09:22  
Blogger Marcus said...

haha, I will! :)

19 maj, 2007 23:05  
Blogger Marcus said...

Idag kom t-shirtsen, de var snygga! Och sorry förresten att jag trodde du hette Mattias. Jag ser nu att jag är halvblind, eftersom ditt namn faktiskt står här på bloggen. *skäms*

05 juni, 2007 12:57  
Blogger Alkanen said...

Va kul! Måste ta och beställa lite grejer själv snart. Hur var storlekarna och sånt förresten? Lite trist att köpa kläder som man inte kan ha för att de är för små eller nåt.

Lugnt. Jag kopplade inte vem du är på LD förrns i mitten av förra månaden eller nåt så jag kan väl inte klaga jättemycket =)

05 juni, 2007 13:01  
Blogger Marcus said...

Jag köpte XL, och de passade bra på min 100-kilos kroppshydda. :-D
Kvalitén verkade också sjysst.

05 juni, 2007 17:20  

Skicka en kommentar

<< Home